Програмне опрацювання події
Завдання
2.
Додайте відповідні об’єкти та фон до проекту:
3.
Задача:
створити гру на двох в якій один із користувачів буде керувати за допомогою
стрілочок героєм, а інший за допомогою клавіш w,a,s,d. Задача аквалангіста
спіймати восьминога, а задача восьминога досягти зеленого круга. Для наочності проаналізуйте
відео фрагмент.
4.
Обов’язковий
скрипт для восьминога:
5. Обов’язковий скрипт для аквалангіста:
Приклад для створення скрипту для стрілок:
6. Результат зберегти під назвою «Гра»
7. Відправте проект або скріншот проекту на
електронну скриньку kovjuli4389@gmail.com обов’язково вказати своє
прізвище та клас.
Немає коментарів:
Дописати коментар