Програмне опрацювання події


Програмне опрацювання події




Завдання
1.     Відкрийте середовище Scratch: https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
2.     Додайте відповідні об’єкти та фон до проекту:
3.     Задача: створити гру на двох в якій один із користувачів буде керувати за допомогою стрілочок героєм, а інший за допомогою клавіш w,a,s,d. Задача аквалангіста спіймати восьминога, а задача восьминога досягти зеленого круга. Для наочності проаналізуйте відео фрагмент.
4.     Обов’язковий скрипт для восьминога:
5.   Обов’язковий скрипт для аквалангіста:
Приклад для створення скрипту для стрілок:
6.   Результат зберегти під назвою «Гра»
7. Відправте проект або скріншот проекту на електронну скриньку kovjuli4389@gmail.com обов’язково вказати своє прізвище та клас.



Немає коментарів:

Дописати коментар